سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جدید ترین مارک لمینت متحرک دندان در سایت دوپکا

لمینت متحرک دندانپزشکی چگونه ساخته و نصب می شود

    نظر

لمینت متحرک دندان  Snap-on-Smileیک روکش متحرک است که مخصوص هر فرد طراحی شده است و می توان آن را روی دندان نصب کرد و مانند یک دندان مصنوعی برداشت. لمینت سیار عیوب دندان های شما را می پوشاند تا آنها را یکدست نشان دهد و نواحی آسیب دیده را می پوشاند و به شما امکان می دهد دندان های تک دست و دندان های سفید داشته باشید.استفاده از لمینت متحرک دندان اصلا کار سختی نیست فقط آن را روی دندان های خود قرار دهید و به آرامی فشار دهید تا در جای خود بچسبد. این خرید لمینت متحرک دندان کاملاً بهداشتی بوده و مورد تایید سازمان های بهداشتی بوده و از ماده ای به نام رزین ساخته شده است. با بهترین تکنولوژی دنیا ساخته خواهد شد. ظاهری برای شما ایجاد می کند کاملا طبیعی است و مصنوعی نیست.در مورد  سو اسمایل یا ترو اسمایل ، این لمینت های متحرک موقتی هستند و برای خوردن طراحی نشده اند، زیرا به مینای دندان متصل نمی شوند و به راحتی از روی دندان می افتند. از طرفی مواد این لمینت ها به اندازه لمینت های ثابت و کامپوزیت دندان مقاوم نیستند و می توانند ترک بخورند یا تغییر رنگ دهند.

 

 

لمینت متحرک دندانپزشکی چگونه ساخته و نصب می شود

 

 

لمینت متحرک دندانپزشکی چگونه ساخته و نصب می شود:

 

اگر قصد هزینه کردن چند میلونی را دارید برای این منظور پس از مراجعه شما به دندانپزشک، مدل های مختلفی از طرح های دندانه دار را به شما نشان می دهیم که می توانید رنگ و رنگ دلخواه خود را از بین آنها انتخاب کنید. پس از آن، دندانپزشک شما قالبی از دندان های شما ایجاد می کند و قالب و طرح انتخابی شما را به لابراتوار دندانپزشکی می فرستد، جایی که لمینت متحرک حدود یک ماه دیگر آماده می شود ابته توجه نمایید با این محصول هر چند دندانپزشکی و اصل هست هم نمیتوانید مواد غذایی بجوید و صرفا برای زیبایی است.

 

عمر اصلی لمینت متحرک دندان چند سال است

 

 

عمر اصلی لمینت متحرک دندان چند سال است :

طول عمر  لمینت متحرک متحرک دندانسازی به گفته خودشان تضمینی 2 تا 5 سال دارد البته میتوانید هم کمتر باشد و هم بیشتر . این ابزار زیبایی  در مقایسه  کامپوزیت دندان و پلاک‌های دندانی لمینیت ثابت، عمر کمتری دارند که با توجه به هزینه و مراحل تولید و نصب طبیعی است. با این حال، لمینت های متحرک دندان شبیه دندان های طبیعی هستند و می توانند با خیال راحت در مهمانی ها یا رویدادهای مهم زندگی استفاده شوند اما لمینت موقتی که در فروشگاه اینترنتی خریداری میکنید تماما زیر 1 سال عمر میکنند.

 

 

کامپوزیت متحرک برای چه کسانی مناسب میباشد

 

 

کامپوزیت متحرک برای چه کسانی مناسب میباشد :

هر کسی که بخواهد به راحتی عیوب دندان را با هزینه کم بپوشاند می تواند از لمینت دندان که به راحتی قابل جدا شدن است بهره مند شود. Snap On Smile را به کسانی پیشنهاد می کنیم که بین دندان هایشان فاصله وجود دارد یا دندان هایشان به دلایلی مانند سیگار کشیدن تغییر رنگ داده است. از آنجایی که مقدار کامپوزیت دندان کم است، افرادی که به دنبال روشی مقرون به صرفه برای زیباسازی دندان خود هستند، به لمینت های متحرک دندان مراجعه می کنند.

 

 

لمینت متحرک دندان

 

جمع بندی :

لمینت متحرک دندان یکی از راه های موقتی برای پوشاندن عیوب دندان هستند. با توجه به سرعت ساخت و شرایط جالبی که اسنپ روی اسمایل دارد، استفاده از این روش مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است استفاده از این وسیله کاربردی کار سختی نیست. البته لمینت متحرک اماده که در خانه باید قالب گیری شود کافی است آن را در آب داغ قرار دهید تا نرم شود سپس آن را روی دندان های خود قرار دهید و به شکل دلخواه در آورید. پس از مدتی لمینت متحرک دندان روی دندان سفت می شود. اکنون می توانید برنامه را با لبخندی زیبا اجرا کنید. اگر اسنپ آنطور که می خواهید در نیامد، آن را بیش از یک یا دو بار در آب جوش قرار ندهید.